GIDEÄLVDAL UNGDOMSFOTBOLL
P 10-13

Fikalista och övriga uppgifter vid hemmamatch
2022-05-24 19:00

Här kommer äntligen fikalistan för årets hemmamatcher.

De fikaansvariga bakar varsin långpannekaka som skall säljas. De skall även göra mackor att bjuda våra killar på efter matchen. ( Man behöver inte göra mackor till bortalaget). Jag (Sara Lindkvist) ansvarar för att fikaväskan är påfylld med kaffe, saft, servetter m.m och ser till att den kommer med till matchen.

Kan man inte ställa upp den tilldelade dagen får man själv byta med någon annan förälder.

Datum        Plats                                 Fikaansvariga

29 maj         Norbergsvallen, Björna    Arvid och Almer

12 juni         Björkvallen, Gideå            Elvin och Nils

19 juni         Kerstins Udde, Tre-sjö      Edvin och Helge

3 juli            Björna                               Melker, Viggo o Knut

14 aug         Björkvallen, Gideå            Nils och Pelle

28 aug         Kerstins Udde, Tre-sjö      Arvid och Almer

18 sep         Björna                               Melker, Viggo o Elvin

Sara Lindkvist och Ida Häggkvist delar på matchvärdsansvaret vid alla hemmamatcher, men de föräldrar som finns på plats får turas om att hjälpa domaren som linjemän.

2022-05-24 18:08